Rådgivning

Har du brug for ærlig, skarp og
no-nonsense rådgivning?

Måske har du brug for et indspark til, hvordan I kan skærpe jeres kommunikation. Enten til kunderne – eller internt til medarbejderne? Måske er du træt af at slukke brande – og leder efter nogle håndgribelige og overordenede retningslinjer. Start her:

Få et web-virkelighedstjek

Vis mig jeres hjemmeside – og jeg kan sige jer, hvor skoen trykker. Er der overenssstemmelse mellem det, I siger og det I rent faktisk gør – på jeres hjemmeside? Er hjemmesiden i tråd med jeres værdier? Er den fx professionel, målrettet og opfylder den brugerens behov?

Nanna er en eminent rådgiver i web-kommunikation

“Søger du inspiration til bedre web-kommunikation? Nanna er en eminent rådgiver og underviser i dette vanskelige emne. Intet går hendes falkeøje forbi, når hun leverer sine intelligente pointer med stor præcision og varme. True professional with a human face!  ”

Flemming Hvidesten, Business Coach, Hvidesten

Se hvad andre glade kunder siger

Book mig til en pep-talk

Få en times pep-talk/foredrag, hvor jeg tager udgangspunkt i lige præcis jeres kommunikation – også der, hvor det godt kan gøre lidt ondt. Det er sjovt, lærerigt og giver jer et godt afsæt at arbejde videre ud fra.

Hård, men kærlig og humoristisk, siger Martin Krøger fra Vejle Kommune

1:1-rådgivning

Få nogle andre (mine) øjne på jeres kommunikation til kunderne, brugerene eller dine kolleger? Brug mig som din sparringspartner; og få konstruktiv kritik og inspiration til at arbejde struktureret med jeres skriftlige kommunikation.

En professionel og effektiv sparringpartner, siger Lotte Lindboe fra Nykredit.

“Nanna går altid til opgaven med entusiasme. Hun bidrager konstruktivt ved at forholde sig til målgruppe, medie og valg af kilder og justerer, når hun vurderer, at det gavner slutresultatet. En professionel og effektiv sparringpartner.”

Lotte Lindboe, Kommunikationskonsulent, Nykredit

Se hvad andre glade kunder siger

En sprogguide som internt redskab og øjenåbner

En sprogguide, der er i tråd med jeres værdier, kan være et konkret og effektivt redskab til medarbejderne, som kommunikerer med jeres kunder og interessenter. I siger I er troværdige, engagerede og ansvarlige. Men er I nu også det, når I fx skriver mails, tilbud eller tekster til hjemmesiden?

Vi fik omsat værdier til konkrete skrive-redskaber - Line Brynjolf, Better Place.

“Nanna er utrolig god til skræddersy lige præcis den løsning, som du har brug for. Det gælder både i form af en online sprogguide, kurser og kunderettede tekster. Derudover er hun en formidabel underviser, der får engageret alle deltagere. Vores samarbejde med Nanna har været med til at forankre vores værdier helt ned til mindste punktum i vores kunde-kommunikation. Og i sprogguiden har Nanna har givet os god værktøjskasse, som vi kan bruge til fortsat at forbedre vores kommunikation.”

Line Brynjolf, Customer Care Supervisor, Better Place

Det sagde deltagerne på kurset blandt andet:

– God stil, godt humør, fokuseret, ingen slinger i valsen.
– Det har været en øjenåbner for mig.
– God aha-oplevelse.

Se hvad andre glade kunder siger